Privé taxi: Ho Chi Minh Luchthaven (SGN)/HCM naar Nha Trang
Boek een transfer bij OUROS Travel, dan heb je altijd de garantie op de beste prijzen en een uitstekende service. Al onze voertuigen zijn zorgvuldig geselecteerd en in het bezit van alle wettelijk vereiste licenties. Onze professionele chauffeurs garanderen je maximaal comfort voor je transfer door Vietnam. De klantenservice stuurt de details van de reis één dag voor de reisdatum naar de klant. Vervoer tussen Ho Chi Minh en Nha Trang per privé auto is de snelste en meest ontspannen manier die internationale toeristen kiezen als ze naar Vietnam reizen. Privé transfers worden vooraf voor je geregeld, het elimineert de stress van het proberen om een taxi aan te houden of een zware koffer mee te slepen in het openbaar vervoer. ** Afstand: 400km ** Duur: 7 uur (ongeveer) Ondersteund ophaalpunt: 1. Ho Chi Minh centrum 2. Luchthaven Tan Son Nhat - SGN Ondersteunde afgiftepunten: 1. Nha Trang centrum 2. Luchthaven Cam Ranh - CXR Definitie: Hotels in Nha Trang centrum zijn hotels die op minder dan 35 km van Cam Ranh Airport (SGN) liggen (volgens Google kaart). Voor afstanden van 35,1 km tot 40 km geldt een toeslag van 100.000 VND/sedan; 150.000 VND/SUV; 200.000 VND/Van; 250.000 VND/Limousine. Straal meer dan 40,1 km: wordt aangekondigd Cam Ranh Luchthaven: https://maps.app.goo.gl/9kqAh7nCViwMuuLj6 Ho Chi Minh centrum: Districten 1, 3, Tan Binh, Phu Nhuan, Go Vap Afgelegen gebieden: andere districten Transfers van luchthaven naar hotel Op het vliegveld zal de chauffeur of de luchthavenbediende met een naambordje de passagier begroeten bij de uitgang buiten de aankomsthal. De passagier verlaat het hotel via de aankomsthal na quarantaine, immigratie, ophalen van bagage en douane. Boek je transfer bij ons en geniet probleemloos van je vakantie of zakenreis! ***Het ophaalbeleid van de luchthaven*** De wachttijd gaat in vanaf de geplande aankomsttijd van de vlucht (tenzij een andere ophaaltijd is aangegeven in het commentaar bij de boeking); Bij een vluchtvertraging van minder dan 30 minuten wordt de start van de wachttijd uitgesteld met de vertragingstijd van de vlucht; Voorbeeld: de geplande aankomsttijd is 13:00, in geval van een vluchtvertraging van 20 minuten wordt de wachttijd verschoven naar 13:20, en vanaf dat moment moet de chauffeur 90 minuten wachten. Als een vlucht meer dan 30 minuten vertraging heeft, wordt de wachttijd verschoven naar 30 minuten na de geplande aankomsttijd, het is noodzakelijk om binnen 90 minuten op de klant te wachten, omdat de vlucht de vertraging kan inhalen. Als de klant niet komt opdagen binnen 120 minuten na de geplande aankomsttijd, is het nodig om de documenten voor te bereiden en op te sturen om een no-show geval te registreren; Voorbeeld: de geplande aankomsttijd is 14:00 uur, in het geval van een vluchtvertraging van 40 minuten - moet de chauffeur 90 minuten wachten vanaf 14:30 uur. In het geval van een vroege aankomst van de vlucht begint de wachttijd vanaf de geplande aankomst van de vlucht. Als de vroege aankomst van de vlucht kon worden gevolgd, moet de klant contact opnemen met de chauffeur om een nieuwe ophaaltijd af te spreken.