Welkom bij het Helpcentrum
Zoek naar een onderwerp:
Of kies een onderwerp:
Om de planning te vergemakkelijken en het beste van je volgende trip te maken, geven we graag wat algemene tips voor je bestemming, zoals:
- must-sees
- de beste dingen om te doen
- hoeveel dagen je nodig hebt
- de beste tijd om te bezoeken
Voor een aantal steden hebben we ook een 48-uurse planning met de allerbeste belevingen samengesteld. De beschikbaarheid van deze planning kan afhangen van de taal waarin je onze website bekijkt. Je vindt deze informatie door in de zoekbalk op onze website naar een stad te zoeken.
Ook kun je activiteiten waar je in geïnteresseerd bent op een verlanglijstje zetten. Klik simpelweg op het hartje op een activiteitenpagina of kaart. Je kunt je verlanglijstjes opvragen door op het hartje bovenin onze website te klikken.
Via de GetYourGuide-website
Wanneer je je bestemming of attractie op onze website in de zoekbalk invoert, zie je een lijst met activiteiten. Je kunt de zoekresultaten sorteren om onze topaanbevelingen te zien, of de activiteiten die het best zijn beoordeeld door andere GetYourGuide-klanten.
Als je op een activiteitenpagina op het locatieoverzicht boven de naam van de activiteit klikt, zie je meer informatie over het plannen van je bezoek, topattracties en andere dingen om te doen op deze bestemming. Het ziet er als volgt uit:
Via de GetYourGuide-app
Wanneer je in de app je bestemming in de zoekbalk ingeeft, zie je de aanbevolen activiteiten en attracties van deze plek. Als je een attractie intypt, zie je onze topkeuzes voor deze locatie en andere suggesties in de buurt.
Om je te helpen de meest geschikte activiteit te vinden, raden we aan om filters te gebruiken om specifiekere zoekresultaten te krijgen. Je kunt filteren op tijd van de dag, specifieke bestemmingen, interesses (bijv. nachtleven, eten), categorie (bijv. toegangskaarten, dagtour), prijs, talen, duur, diensten (bijv. rolstoeltoegankelijkheid, privétour, hotel ophaalservice), vertreklocatie en GetYourGuide-klantenbeoordeling. Dat gaat als volgt:
- Voer de bestemming of attractie in de zoekbalk op onze startpagina
- Klik op 'Zoeken'
- Scroll naar beneden naar het gedeelte Alle activiteiten en je vindt de filters aan de rechterkant
- Kies de filter waarin je geïnteresseerd bent
- Tik 'Laat resultaten zien' om de filter toe te passen
Je kunt een activiteit online of in de GetYourGuide-app boeken en je ontvangt je boekingsbevestiging per e-mail. Dat gaat als volgt:
- Zoek een activiteit, selecteer het aantal en type deelnemers, een datum en een taal (indien van toepassing)
- Kies een optie en starttijd (indien van toepassing)
- Voer je persoonlijke gegevens in
- Als je boeking in aanmerking komt voor een annuleringsupgrade, kun je deze aan je aankoop toevoegen - zie meer informatie in het artikel 'Annuleringsupgrade' op deze pagina
- Selecteer een betaalwijze en voltooi je boeking
Op elk moment zijn zowel onze website als onze app up-to-date met de huidige beschikbaarheid voor alle activiteiten. Volg deze instructies om te zien of een activiteit beschikbaar is voor de door jou gewenste datum, tijd en aantal deelnemers:
Selecteer op de website het aantal deelnemers en de datum en klik vervolgens op 'Check beschikbaarheid'.
Tik in de GetYourGuide-app op 'Check beschikbaarheid' om deelnemers en een datum te selecteren.
Alle blauwe data zijn beschikbaar, dus je kunt de activiteit voor elk van deze data boeken. Als een datum doorgestreept en grijs is, betekent dit dat de activiteit is volgeboekt, niet plaatsvindt of nog niet geboekt kan worden voor deze datum.
Om de juiste informatie over de beschikbaarheid te krijgen, is het belangrijk dat je het exacte aantal personen opgeeft waarvoor je wilt reserveren. De beschikbaarheid kan veranderen afhankelijk van het aantal deelnemers dat je selecteert tijdens het zoeken.
Als er verschillende tijdblokken worden aangeboden voor een activiteit, zie je na het selecteren van een datum welke beschikbaar zijn. Activiteiten die openingsuren hebben in plaats van specifieke tijdblokken kunnen op elk moment binnen de genoemde tijd worden bijgewoond.
De beschikbaarheid voor elke activiteit wordt continu bijgewerkt door de activiteitenaanbieders. Als een datum nog niet beschikbaar is om te boeken (bijv. als je ruim van tevoren wilt boeken), kijk dan dichter bij de gewenste datum nog eens.
Wij hanteren geen wachtlijsten voor onze activiteiten, maar de beschikbaarheid kan veranderen, ook op het laatste moment. Het is dus altijd de moeite waard om onze website of app nog eens te bekijken om de laatste beschikbaarheid te zien.
Afhankelijk van de activiteit bieden we verschillende prijzen aan op basis van leeftijdsgroepen (bijv. kind, student, volwassene, 65-plussers). Je kunt de beschikbare prijsopties zien wanneer je het aantal deelnemers selecteert op een activiteitenpagina. Mogelijk moet je de vervolgkeuzelijst gebruiken om de volledige lijst te zien.
Wij kunnen op dit moment geen verschillende prijzen aanbieden op basis van andere criteria (bijv. kortingen voor andersvaliden of militairen).
Voor sommige activiteiten is het voor bepaalde leeftijdsgroepen gratis zonder een ticket nodig te hebben, of dien je elders een ticket te reserveren (bijv. op de website van de attractie of ter plekke). Als dit het geval is voor de activiteit waar je in geïnteresseerd bent, dan krijg je meer informatie als je het aantal deelnemers selecteert en/of onder 'Goed om te weten', op de pagina van de activiteit.
De 'Vanaf'-prijs geeft de best beschikbare prijs voor een activiteit aan. Deze geeft ook weer of de prijs per persoon is of voor een groep. Houd er rekening mee dat de 'Vanaf'-prijs kan afhangen van verschillende factoren, zoals de tijd/datum van de activiteit of de gekozen optie. In zeldzame gevallen kan de prijs worden aangepast aan het aantal deelnemers in je groep. Dit betekent dat de 'Vanaf'-prijs alleen geldt als je de activiteit voor een bepaald aantal personen boekt.
Het is helaas niet mogelijk om een activiteit aan te passen of te veranderen. Wij kunnen een activiteit alleen aanbieden zoals deze beschreven staat op onze website of app.
Als je specifieke vereisten hebt, bekijk dan het artikel 'Geschikte activiteiten' voor meer informatie over het zoeken naar activiteiten die aan je eisen voldoen.
Bij het plannen van je ervaring met GetYourGuide is het belangrijk om precies te begrijpen wat er wel en niet is inbegrepen bij je boeking om er zeker van te zijn dat het aan je verwachtingen voldoet. Hier lees je hoe je deze informatie gemakkelijk kunt vinden:
Wat is inbegrepen in de activiteit?
Ga naar de activiteitenpagina op onze website of app om te zien wat er allemaal bij je activiteit is inbegrepen. Zoek naar het gedeelte met het label 'Inbegrepen'. Items die zijn inbegrepen zijn gemarkeerd met een groen vinkje. Dit heeft meestal betrekking op dingen zoals:
- Eten en drinken: Worden er maaltijden of dranken verstrekt?
- Toegangsbewijzen: Is de toegang tot attracties gedekt?
- Gids: Is er een gids?
- Vervoer: Zijn er reisarrangementen inbegrepen in deze activiteit?
Wat is niet inbegrepen
Als je wilt weten wat niet is inbegrepen in je activiteit, kijk dan of er items met een rood kruis zijn gemarkeerd in het gedeelte 'Inbegrepen'. Deze uitsluitingen helpen je te begrijpen waarvoor je extra plannen moet maken, zoals:
- Eten en drinken
- Persoonlijke uitgaven
- Optionele fooien
Voor een gedetailleerde uitleg over wat je kunt verwachten tijdens je activiteit, inclusief haltes en belangrijke hoogtepunten, bekijk je de 'Volledige beschrijving' van de activiteit.
Als je al een activiteit hebt geboekt en meer specifieke informatie of hulp nodig hebt die niet in de beschrijving van de activiteit staat, neem dan rechtstreeks contact op met de activiteitenaanbieder. Je vindt hun contactgegevens op je voucher of in de boekingsgegevens in de GetYourGuide-app.
Om te zien hoe lang een activiteit duurt, kijk je in het gedeelte 'Over deze activiteit' op de pagina van de activiteit. De duur van de activiteit wordt duidelijk weergegeven, inclusief eventuele reistijd als die deel uitmaakt van de activiteit.
Soorten activiteiten en hun tijdsinformatie
- Activiteiten met een vaste tijdsduur: voor activiteiten zoals rondleidingen of dagtours staat de duur meestal vast - deze activiteiten hebben gespecificeerde start- en/of eindtijden
- Activiteiten met flexibele tijdsduur: voor flexibele opties zoals stadskaarten, hop-on hop-off tours of tickets met een tijdslimiet wordt een tijdsduur vermeld in plaats van een vaste duur - dit geeft aan binnen welk tijdsbestek je je ticket kunt gebruiken
Voor activiteiten met getimede toegang vind je gedetailleerde informatie over toegang in het gedeelte 'Goed om te weten' of direct op je ticket/voucher.
Om uit te vinden wanneer een activiteit start of om de openingstijden te bekijken:
- Selecteer een datum voor de activiteit
- Klik op 'Controleer beschikbaarheid' om de starttijden of de uren te zien waarop de activiteit plaatsvindt
Als je je boeking al hebt voltooid, staan al deze gegevens, inclusief de starttijd en duur, ook op je GetYourGuide-voucher.
Alle gegevens van de route en de haltes langs de route vind je in het gedeelte 'Volledige beschrijving' van de activiteitenpagina. Als je op onze website bent, klik dan op 'Lees meer' om de hele tekst te bekijken. Gebruik je onze app, tap dan 'Volledige beschrijving' om deze gegevens te bekijken.
Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om een reisschema aan te passen of te veranderen.
Voordat je een activiteit boekt bij GetYourGuide, is het belangrijk om de specifieke vereisten en beperkingen te bekijken die van toepassing kunnen zijn. Om er zeker van te zijn dat je goed voorbereid naar een activiteit komt en dat deze geschikt voor je is, kun je het gedeelte 'Belangrijke informatie' op de pagina van de activiteit bekijken:
- Wat mee te brengen: lijst met items die je verplicht moet meenemen of die worden aanbevolen
- Niet toegestaan: items die je niet bij je mag hebben tijdens de activiteit en/of kleding die niet is toegestaan of gedrag dat niet is toegestaan tijdens de activiteit
- Niet geschikt voor: vermeldt specifieke personen die mogelijk niet geschikt zijn voor de activiteit, zoals personen boven of onder een bepaalde leeftijd, zwangere vrouwen of personen met bepaalde gezondheidsproblemen
- Over deze activiteit: laat zien of de activiteit toegankelijk is voor rolstoelgebruikers, aangegeven met een pictogram 'rolstoeltoegankelijk - als dit pictogram ontbreekt, is de activiteit momenteel niet geschikt voor rolstoelgebruikers
Aanvullende informatie is ook te vinden in de sectie 'Goed om te weten'.
Als je bepaalde informatie niet kunt vinden en je hebt de activiteit al geboekt, neem dan contact op met de activiteitenaanbieder. Hun contactgegevens vind je op je voucher of in de boekingsgegevens in de GetYourGuide-app.
Algemene Covid-19-reisbeperkingen:
Aangezien de lokale gezondheids- en toelatingseisen regelmatig veranderen, raden we je aan de officiële voorschriften op de overheidswebsite(s) van je bestemming te raadplegen voor de laatste informatie over lockdowns, vaccinaties, quarantainevoorschriften, PCR-testen, enz.
Covid-19-voorzorgsmaatregelen per activiteit:
Als je de activiteit al hebt geboekt, vind je de specifieke Covid-19-informatie op je voucher.
Als je bepaalde informatie niet kunt vinden, neem dan contact op met de activiteitenaanbieder voor informatie over plaatselijke beperkingen. Je vindt de contactgegevens ook op je voucher.
GetYourGuide biedt zowel privé als openbare activiteiten aan. Privéactiviteiten zijn privé voor jou of voor je groep en niemand anders kan deelnemen. Openbare activiteiten zijn toegankelijk voor een bepaald aantal mensen. Als je wilt weten of er andere mensen in je groep zitten, kun je checken of deze activiteit privé of openbaar is.
Wanneer je je bestemming of attractie invult in de zoekbalk op onze website, zie je een lijst met activiteiten. Als een activiteit is getagd als 'Privétour' of als er staat dat het om een privégroep gaat, dan komen er geen andere mensen bij. Op de activiteitenpagina op onze website zie je onder 'Over deze activiteit' ook 'Privégroep' staan.
Afhankelijk van de geboekte optie kunnen activiteiten zowel privé als openbaar worden aangeboden. In dit geval staat er op de activiteitenpagina bij 'Over deze activiteit' 'Privégroep mogelijk'. Of je nu via onze website of app boekt, aan het begin van het boekingsproces zie je welke optie als privétour wordt aangeboden.
Als er bij de activiteit niet staat 'Privétour', dan kun je er veilig van uitgaan dat er meer dan alleen jij en/of je gezelschap aan de activiteit zullen deelnemen.
Het aantal mensen op een openbare tour varieert en de grootte van de groep wordt bepaald door de activiteitenaanbieder. Sommige activiteitenaanbieders geven de mogelijke groepsgrootte van een openbare tour aan in het gedeelte 'Over deze activiteit' op de pagina van de activiteit of in de lijst met touropties bij het toevoegen aan je winkelwagen.
Als je bepaalde informatie niet kunt vinden en je hebt de activiteit al geboekt, neem dan contact op met de activiteitenaanbieder. Hun contactgegevens vind je op je voucher of in de boekingsgegevens in de GetYourGuide-app.
Om te zien of je je huisdier (bijv. hond) mee mag nemen naar de activiteit, check dan 'Niet toegestaan' en/of 'Goed om te weten' op de activiteitenpagina.
Als er geen huisdierenbeleid staat vermeld op onze website of app en je hebt de activiteit al geboekt, neem dan contact op met de activiteitenaanbieder. Hun contactgegevens vind je op je voucher of in de boekingsgegevens van de activiteit in de GetYourGuide-app.
Om te zien of eten en/of drinken is inbegrepen bij je activiteit, kijk naar 'Inbegrepen' of Goed om te weten op de activiteitenpagina.
Voor sommige activiteiten zijn lunch of diner optioneel en kan dit als optie geselecteerd worden voordat de activiteit in je winkelwagen wordt gelegd of als toevoeging bij het afrekenen.
Als je dieetwensen wilt doorgeven (zoals vegetarisch, veganistisch, glutenvrij enz.) en dit niet gevraagd werd tijdens het boekingsproces, en/of als je meer informatie nodig hebt, neem dan contact op met de activiteitenaanbieder. Hun contactgegevens vind je op je voucher of in de boekingsgegevens in de GetYourGuide-app.
Zodra je boeking is bevestigd, ontvang je een GetYourGuide-voucher in je e-mail en/of direct in de GetYourGuide-app. Voor bepaalde attracties sturen we je in plaats daarvan het ticket van de activiteitenaanbieder (zie meer informatie over tickets in het artikel 'Activering en geldigheid van de tickets').
Je voucher is de pas om toegang te krijgen tot je activiteit. Het bevat:
- Boekingsgegevens: de datum, tijd en locatie waar je activiteit begint (ophaal- of trefpunt)
- Wat je mee moet nemen: een lijst met spullen die je mee moet nemen om volop van je activiteit te genieten of wat je thuis moet laten
- Annuleringsvoorwaarden: informatie over hoe je je boeking indien nodig kunt annuleren of verzetten
Je vindt ook je boekingsnummer en een pincode op de voucher, die je nodig hebt als je wilt annuleren of verzetten. In het geval je hulp nodig hebt met je boeking staan zowel de contactgegevens van de activiteitenaanbieder als die van GetYourGuide op de voucher.
De meeste activiteitenaanbieders accepteren zowel mobiele als geprinte vouchers.
In het onwaarschijnlijke geval dat een activiteitenaanbieder alleen geprinte vouchers accepteert, zie je het pictogram 'Geprinte voucher vereist' in het gedeelte 'Over deze activiteit' op de activiteitenpagina.
Als je de activiteit al hebt geboekt en een geprinte voucher wordt vereist, dan kun je deze informatie op je voucher vinden.
De meeste van onze activiteiten worden direct bevestigt en wordt er na aankoop automatisch een voucher per e-mail verzonden. Deze voucher komt van 'do-not-reply@getyourguide.com', dus controleer je spamfolder voor het geval onze e-mail daar terechtkomt. Als je een GetYourGuide-account hebt aangemaakt, kun je je voucher ook direct inzien via de boekingspagina op de website of app.
Voor sommige activiteiten moeten we wachten op bevestiging van de activiteitenaanbieder. Als dit van toepassing is op je activiteit, sturen we je voucher binnen 48 uur na je aankoop naar je toe. Je kunt zien of je activiteit directe bevestiging biedt door 'Over deze activiteit' op de activiteitenpagina te controleren.
Toegang tot je mobiele voucher
Volg deze eenvoudige stappen om je voucher op je mobiele apparaat te bekijken:
- Open de GetYourGuide-app en tik op het tabblad 'Boekingen' onderaan je scherm
- Als je je boeking niet meteen ziet, tik dan op 'Importeer je boeking'.
- Voer je e-mailadres in en tik op Verzend code' en we sturen een verificatiecode naar je e-mail
- Voer deze code in de app in om toegang te krijgen tot je boeking en mobiele voucher
Heb je problemen met de toegang tot je voucher?
Als er een fout zit in het e-mailadres dat je tijdens het boeken hebt opgegeven of als je problemen ondervindt bij het verkrijgen van toegang tot je voucher, neem dan contact met ons op via het onderstaande contactformulier. Voor directe hulp kun je gerust met ons bellen of chatten. Onze contactgegevens vind je onderaan deze pagina.
Voor sommige belevenissen dien je, voordat je aan de activiteit begint, de GetYourGuide-voucher in te wisselen voor een ticket.
Voor het boeken
Zie het gedeelte 'Over deze activiteit' op de activiteitenpagina. Als voor de activiteit een voucher moet worden ingewisseld, wordt dit vermeld onder 'Mobiele tickets'. In deze sectie zal worden vermeld dat 'vouchers moet worden ingewisseld voor tickets.'
Scroll naar beneden naar het gedeelte 'Trefpunt' op de activiteitenpagina voor gedetailleerde informatie over de locatie en de stappen die je moet volgen als je een voucher moet inwisselen.
Na het boeken
Kijk naar de bovenkant van je voucher waar duidelijk staat: 'Dit is geen ticket. Deze voucher moet worden ingewisseld voordat je aan je activiteit begint.' Dit is een belangrijke herinnering dat je extra stappen moet ondernemen om de voucher bij aankomst in te wisselen.
Raadpleeg voor gedetailleerde informatie over waar en hoe je je voucher kunt inwisselen voor een ticket:
'Trefpunt': dit gedeelte op je voucher geeft de specifieke locatie waar je je voucher kunt inwisselen
'Belangrijk': dit gedeelte staat ook op je voucher en kan aanvullende informatie bevatten over het inwisselen van de voucher, zoals wanneer je moet inwisselen en welke documenten je mee moet nemen
Zodra je boeking is bevestigd, ontvang je een GetYourGuide-voucher in je e-mail of direct in de GetYourGuide-app (zie meer informatie over vouchers in het artikel 'Boekingsbevestiging en voucher').
Voor bepaalde attracties sturen we je rechtstreeks het ticket van de activiteitenaanbieder. Dit ticket is klaar voor gebruik in de attractie zonder dat je het hoeft in te wisselen.
De geldigheid van een ticket -- die de duur omvat voor wanneer je het ticket kunt gebruiken (bijv. de specifieke datum, meerdere dagen of binnen een bepaald tijdsbestek na aankoop) -- kan voor of na het boeken worden bekeken.
Voor het boeken
Om te controleren of het ticket geldig is, ga je naar het gedeelte 'Over dit ticket' of 'Goed om te weten' op de activiteitenpagina. Raadpleeg de beschrijving van het trefpunt voor meer informatie over waar je je ticket kunt activeren.
Na het boeken
We sturen je alles wat je moet weten over hoe je je ticket kunt gebruiken en wanneer het ticket geldig is in een bevestigingsmail na het boeken. Je kunt deze informatie ook vinden in je Boekingen in de GetYourGuide-app.
Het 'Trefpunt' is de locatie waar je aan het begin van de activiteit naartoe moet gaan.
Voor je aankoop
De informatie over het trefpunt kun je vinden onder 'Trefpunt' in de gegevens van de belevenis van de activiteit. Het trefpunt van een activiteit kan afhangen van de gekozen optie (zo kunnen rondleidingen in het Nederlands bijvoorbeeld een ander trefpunt hebben dan rondleidingen in het Engels).
Na je aankoop
Je kunt het exacte adres en de gegevens van het trefpunt op twee plaatsen vinden:
- Overzichtspagina boeking: deze pagina geeft een uitgebreid overzicht van je boeking, inclusief waar je elkaar kunt treffen bij de start van je activiteit
- Je voucher: kijk voor specifieke locatiedetails in het gedeelte 'Trefpunt' op je voucher, die je per e-mail ontvangt of kunt bekijken in de GetYourGuide-app
Als je nog steeds niet zeker bent van het trefpunt of andere vragen hebt, kun je het beste direct contact opnemen met de activiteitenaanbieder. Je vindt hun contactgegevens op je voucher of in de boekingsgegevens in de GetYourGuide-app.
Tijdens het boeken
Als je een activiteit boekt met de optie om opgehaald te worden, wordt je gevraagd om je ophaallocatie op te geven of kun je kiezen uit een lijst met locaties. Afhankelijk van hoe die activiteit werkt, geef je je adres op of selecteer je de locatie die voor jou het beste werkt.
Na het boeken
Als je je ophaallocatie niet hebt opgegeven tijdens het boeken of deze later wilt wijzigen, kun je deze eenvoudig bijwerken. Nadat je boeking is voltooid, sturen we je een herinneringse-mail met een link naar je GetYourGuide-boekingspagina. Je kunt je ophaaladres op deze pagina eenvoudig bijwerken of toevoegen.
Als je vragen hebt over het ophaalproces of meer hulp nodig hebt, neem dan rechtstreeks contact op met de activiteitenaanbieder. Je kunt hun contactgegevens vinden op je voucher of op het boekingsoverzicht in de GetYourGuide-app.
Om de ophaalinformatie van een activiteit te zien voordat je boekt, zie 'Over deze activiteit' op de activiteitenpagina. Als de activiteitenaanbieder een ophaalservice aanbiedt, dan zie je het pictogram 'Inclusief ophaalservice' en een overzicht van het ophaalgebied. Als dit pictogram er niet bij staat, dan heeft de activiteit een trefpunt (de gegevens daarvan vind je onderaan de activiteitenpagina) en wordt ophalen vanaf individuele locaties niet aangeboden.
Als je de activiteit al hebt geboekt, dan vind je de ophaalinformatie op je voucher. Hier zie je of de activiteitenaanbieder je ophaalt op de starttijd van de activiteit of dat ze contact met je opnemen om je ophaaltijd in te plannen.
Het trefpunt is waar je naartoe moet voor het begin van je activiteit. Voor activiteiten die vervoer omvatten - het ophaaladres is de locatie waar je elkaar moet ontmoeten voor het begin van de activiteit en het terugbrengadres is de locatie waar de activiteit zal eindigen.
Wijzig trefpunt
Het wijzigen van het trefpunt van een activiteit is ter beoordeling van de activiteitenaanbieder en kan niet worden gegarandeerd. Als je een wijziging op een van deze locaties wilt aanvragen, neem dan rechtstreeks contact op met de activiteitenaanbieder. Je vindt hun contactgegevens in de boekingsgegevens van je voucher in de GetYourGuide-app.
Als de activiteitenaanbieder akkoord gaat met je verzoek om de locatie van het trefpunt te wijzigen, dan wordt deze wijziging mogelijk niet weergegeven op je GetYourGuide-voucher of boekingsoverzicht.
Wijzig ophaal- of terugbrengadres
Het wijzigen van de locatie vanuit de GetYourGuide-app is momenteel niet mogelijk. Voor activiteiten die hiervoor in aanmerking komen, kun je het ophaaladres direct wijzigen op de overzichtspagina van de GetYourGuide-website. Volg deze instructies om het adres te wijzigen:
- Ga naar 'Boekingen'
- Zoek de boeking die je wilt wijzigen en klik op 'Gegevens tonen'.
- Klik op 'Bekijk boekingsoverzicht'
- Klik in het gedeelte 'Ophaalgegevens' op 'Bewerken'.
- Voer het nieuwe ophaaladres in of kies een van de beschikbare adressen
- Klik op 'Opslaan'.
Als je te laat op het trefpunt of de ophaalplek aankomt, bel dan de activiteitenaanbieder. Je vindt hun telefoonnummer op je voucher zowel in je e-mailbevestiging als in het gedeelte Boekingen van de GetYourGuide-app. Tik op 'Boekingsdetails' en scroll naar beneden naar het gedeelte 'Vragen over je activiteit?'.
Als de activiteitaanbieder niet reageert, neem dan contact met ons op en proberen wij je te helpen. Onze contactgegevens staan onderaan deze pagina.
Je vindt de locatie van het trefpunt (waar je tour begint) op je GetYourGuide voucher. Je kunt de voucher vinden in de bevestigingsmail of in het gedeelte Boekingen op de website of in de app van GetYourGuide.
Het trefpunt vinden in de bevestigingsmail
- Ga in de hoofdtekst van de e-mail naar het gedeelte 'Wat te doen op de dag'
- Klik op het adres dat gelinkt is onder 'Waar naartoe' om Google Maps te openen voor een exacte routebeschrijving naar het trefpunt
Het trefpunt vinden op de website
- Klik op het pictogram 'Boekingen' rechtsboven in je scherm
- Klik op 'Gegevens weergeven' op je activiteit
- Klik op 'Bekijk boekingsoverzicht'
- Onder het kopje 'Hoe er te komen' zie je de informatie over het trefpunt met het exacte adres
Het trefpunt vinden in de App
- Klik op Boekingen onderaan het scherm van de app
- Tik op 'Trefpunt' bij je activiteit - het exacte adres wordt weergegeven samen met een visuele kaart van de locatie
- Tik op de knop 'Routebeschrijving' om Google Maps te openen (daarnaast Apple Maps of Waze op iOS) om de routebeschrijving naar het adres van het trefpunt te starten
Als je het trefpunt nog steeds niet kunt vinden, is bellen met de activiteitenaanbieder de snelste manier om hulp te krijgen. Tik op het tabblad Boekingen van de app op 'Trefpunt'. Tik dan op 'Kun je het trefpunt niet vinden?' en selecteer 'Bel je activiteitenaanbieder'.
Als de activiteitenaanbieder niet reageert, neem dan contact met ons op via telefoon of chat door een van deze opties te selecteren onder 'Kun je het trefpunt niet vinden?' of door het contactformulier onderaan deze pagina te gebruiken.
Als je het chauffeur of de gids niet ziet, controleer dan het volgende:
- Zorg ervoor dat je op de juiste tijd op het juiste trefpunt of de juiste ophaallocatie bent - deze informatie is te vinden op je voucher, zowel in je bevestigingsmail als in het gedeelte Boekingen van onze app
- Controleer ook het telefoonnummer en e-mailadres dat je hebt opgegeven bij het boeken, om te zien of de activiteitenaanbieder heeft geprobeerd om contact met je op te nemen.
- Zoek, aangezien je chauffeur of gids mogelijk geen GetYourGuide-kleding of -bordjes bij zich draagt, naar de naam van de activiteitenaanbieder - dit staat op je vouceher. Tik op onze app op 'Boekingsgegevens' en scroll naar beneden naar 'Vragen over je activiteit?'
Als je de chauffeur of gids dan nog steeds niet hebt gevonden, bel dan de activiteitenaanbieder. Het telefoonnummer staat onder hun naam op je voucher. Tik op onze app op 'Boekingsgegevens' en scroll naar beneden naar 'Vragen over je activiteit?'
Als de activiteitenaanbieder niet reageert, neem dan contact op met ons. Onze contactgegevens staan onderaan deze pagina.
Indien je activiteit toursouvenirs (bijv. foto's of video's) bevat die je ter plaatse hebt gekocht maar nog niet ontvangen, of als je een persoonlijk voorwerp bent verloren tijdens de activiteit, neem dan contact op met de activiteitenaanbieder. Hun contactgegevens vind je op je voucher of in de boekingsgegevens van de activiteit in de GetYourGuide-app.
Je kunt de datum en/of tijd van een boeking direct veranderen door het boekingsnummer en je pincode in de tool hieronder in te geven. Je vindt beide op je voucher of in de boekingsbevestiging in je e-mail.
Let wel dat niet alle boekingen kunnen worden omgezet. Raadpleeg je voucher voor meer informatie.
Om meer mensen aan je activiteit toe te voegen, moet je een nieuwe boeking maken voor de extra deelnemers. We garanderen de veiligheid van je transactie door je betalingsgegevens te versleutelen tijdens het boekingsproces, wat betekent dat we een bestaande boeking niet kunnen wijzigen om meer mensen toe te voegen.
Je kunt je boeking ook annuleren en opnieuw boeken voor het juiste aantal deelnemers. Controleer voordat je annuleert het annuleringsbeleid van je boeking en of de activiteit beschikbaar is voor het nieuwe aantal deelnemers.
Als je deelnemers uit je originele boeking moet halen, gebruik dan de onderstaande tool door je boekingsreferentie en pincode in te voeren. Je vindt beide op je voucher of in de boekingsbevestiging in je e-mail.
Houd rekening met de annuleringsvoorwaarden van je activiteit. Voor sommige boekingen is ook een minimum aantal deelnemers vereist, en het is mogelijk dat de activiteit niet kan doorgaan met een lager aantal deelnemers. Je vindt deze informatie in je boekingsbevestiging in je e-mail of in de boekingsgegevens in de GetYourGuide-app.
Voor bepaalde ervaringen heeft de activiteitenaanbieder vóór aankomst informatie nodig. Dit kunnen dieetwensen, leeftijd of een hoteladres zijn.
Neem rechtstreeks contact op met de activiteitenaanbieder als je de deelnemersinformatie wilt updaten. Hun contactgegevens vind je op je voucher of in de boekingsgegevens in de GetYourGuide-app. Tik in het tabblad Boekingen op 'Boekingsgegevens' en scroll naar beneden naar het gedeelte 'Vragen over deze activiteit?'.
Op dit moment is het wijzigen van het activiteitstype of add-ons (bijvoorbeeld het toevoegen van een audiogids of voorrangstoegang) is alleen mogelijk door te annuleren en om te boeken.
Controleer de annuleringsvoorwaarden van je huidige boeking voordat je daar mee begint. Je vindt deze informatie in je GetYourGuide-boekingsbevestiging in je e-mail of in de boekingsgegevens in de GetYourGuide-app.
Zodra je boeking is bevestigd, heb je rechtstreeks via telefoon of e-mail toegang tot de contactgegevens van de van de activiteitenaanbieder. Deze informatie staat op je GetYourGuide-voucher.
Wanneer je berichten stuurt naar de activiteitenaanbieder, worden zowel je e-mailadres als het e-mailadres van de activiteitaanbieder anoniem gehouden, omdat de e-mails worden afgeleverd via tijdelijke e-mailadressen. Dit betekent dat je je reguliere e-mailadres kunt gebruiken om berichten van de activiteitenaanbieder te verzenden en ontvangen, zonder dat deze je persoonlijke e-mailadres ziet. Alle communicatie van en naar de tijdelijke e-mailadressen wordt bewaard, zodat we je kunnen helpen bij een misverstand of onenigheid.
Let op: het tijdelijke e-mailadres van de activiteitenaanbieder vervalt 7 dagen na je activiteit. Mocht je daarna nog hulp nodig hebben, neem dan contact met ons op. Onze contactgegevens staan onderaan deze pagina.
Beoordelingen zijn een goede manier om feedback te geven aan de activiteitenaanbieders en andere reizigers te helpen bij het kiezen van onvergetelijke belevingen.
Houd er rekening mee dat beoordelingen over de activiteit zelf moeten gaan. Het gaat niet over het boekingsproces of de service van GetYourGuide.
We sturen je de dag na je activiteit een e-mail met een link om een beoordeling over je ervaring in te dienen.
Gebruik onderstaande tool om binnen de annuleringsvoorwaarden je boeking te annuleren door je boekingsreferentie en pincode in te voeren. Je vindt ze op de voucher in je e-mail of in de boekingsgegevens in de GetYourGuide-app.
Je krijgt je geld terugbetaald op dezelfde rekening als waar je mee hebt geboekt. Houd er rekening mee dat het minimaal 3-5 werkdagen duurt voordat het weer op je rekening staat.
Meer informatie over annulering vind je in de artikelen 'Annuleringsvoorwaarden' en 'Annuleringsbevestiging' op deze pagina.
Als je een boeking annuleert, verzenden wij je een bevestiging van je annulering via e-mail. Controleer je spamfolder als je niet direct een bevestiging hebt ontvangen.
Als je een GetYourGuide-account hebt, kun je ook bevestigen dat je boeking is geannuleerd in je boekingsoverzicht of op de Boekingen-pagina op de website. Als de boeking is geannuleerd, wordt deze vermeld als geannuleerd.
Tik op onze app op 'Boekingen' en geannuleerde boekingen worden vermeld onder 'Verleden en geannuleerde boekingen'.
Je vindt de annuleringsvoorwaarden voor je boeking op je GetYourGuide-voucher of op het boekingsoverzicht op de website of app. Als je je boeking binnen de annuleringsvoorwaarden hebt geannuleerd, wordt je terugbetaling automatisch verwerkt via dezelfde betaalwijze die je hebt gebruikt om de activiteit te boeken. Het staat dan binnen 3-5 werkdagen weer op je rekening.
De meeste van onze activiteiten hebben een gratis annuleringsbeleid van 24 uur, wat betekent dat je je boeking tot 24 uur voor aanvang van de activiteit kunt annuleren en het gehele bedrag terugkrijgt.
Voordat je boekt, kun je de annuleringsvoorwaarden van de activiteit bekijken in het gedeelte 'Over deze activiteit' op de pagina van de activiteit.
Na het boeken vind je meer informatie over de specifieke annuleringsvoorwaarden van je boeking op je GetYourGuide-voucher.
Afhankelijk van de voorwaarden van de aanbieder van de activiteit wordt je boeking:
- Volledig terugbetaald: je krijgt het volledige bedrag terug als je annuleert binnen de annuleringsvoorwaarden
- Volledig terugbetaald: je krijgt een deel van het bedrag terug als je annuleert binnen de annuleringsvoorwaarden
- Niet-terugbetaald: er wordt niets terugbetaald als je besluit te annuleren
Je hebt nog meer opties en nog meer flexibiliteit met een Annuleringsupgrade. Zie het artikel 'Annuleringsupgrade' voor meer informatie.
In samenwerking met onze partner Companjon, bieden we verschillende annuleringsupgrades aan die je meer flexibiliteit geven bij het annuleren van je boeking: Met een annuleringsupgrade kun je je boeking gedurende de dekkingsperiode om welke reden dan ook annuleren, waarna je een uitbetaling krijgt, in overeenstemming met de Algemene voorwaarden.
Bij het boeken van een activiteit wordt de beschikbare annuleringsupgrade bepaald door de annuleringsvoorwaarden van de activiteit. Deze wordt weergegeven tijdens het afrekenen vóór je aankoop. Voor deze annuleringsupgrade worden het uitbetalingsbedrag en de annuleringsdatum voor wanneer je kunt annuleren, plus eventuele aanvullende informatie, vermeld in de bevestigingsmail van je boeking die je ontvangt zodra de aankoop is voltooid.
De optie om een annuleringsupgrade toe te voegen is alleen mogelijk voor personen die zich op het moment van boeken binnen de Europese Economische Ruimte (EER) of de Verenigde Staten bevinden. Je kunt voor deze upgrade kiezen als je boeking voldoet aan de criteria die in de algemene voorwaarden staan vermeld. Vergeet niet dat je de upgrade alleen kunt kopen tijdens het boeken.
Je kunt de algemene voorwaarden van de annuleringsupgrade bekijken bij het afrekenen of in de e-mail met je boekingsbevestiging die je na je aankoop ontvangt.
Als je je boeking wilt annuleren, bekijk dan meer informatie in het artikel 'Boeking annuleren'.
Als je je boeking wilt behouden maar de annuleringsupgrade wilt annuleren, moet je je boeking annuleren en de activiteit opnieuw boeken zonder de upgrade.
Als je één of meer deelnemers wilt verwijderen, neem dan contact met ons op. Onze contactgegevens staan onderaan deze pagina.
In het onwaarschijnlijke geval dat de activiteitenaanbieder je boeking moet annuleren, doen zij hun best je een alternatieve datum of tijd aan te bieden. Als er geen alternatief beschikbaar is of deze jou niet uitkomt, dan krijg je al je geld terug.
Als je een e-mail met de annuleringsbevestiging van ons hebt ontvangen, dan wordt je geld automatisch teruggestort op dezelfde rekening als waar je de activiteit mee hebt betaald. Afhankelijk van de gebruikte betaalwijze zou je de terugbetaling binnen 3-5 werkdagen op je account moeten zien.
Als de activiteitenaanbieder je heeft geïnformeerd over de annulering en je geen e-mail met de annuleringsbevestiging van ons hebt ontvangen, neem dan contact op via het onderstaande formulier.
Het boekings- en betalingsproces moet worden voltooid op onze website of app. Betaling voor de activiteit wordt op locatie niet geaccepteerd.
Je kunt kiezen uit verschillende betaalwijzen:
• Creditcard of pinpas (VISA, mastercard, maestro, American Express, JCB en Discover)• PayPal• Google Pay• Apple Pay• Klarna• SOFORT• iDEAL• Bancontact• DotPay• Vipps• Blik• Betalen via bank• TWINT• MB way• Mobiel betalen
De beschikbare betaalopties kunnen afhankelijk zijn van de valuta of het land. Je ziet alle beschikbare opties tijdens het boekingsproces.
Houd er rekening mee dat er voor sommige activiteiten extra kosten in rekening kunnen worden gebracht bij aankomst. Als er kosten worden verwacht, worden deze vermeld in het gedeelte 'Goed om te weten' op de pagina van de activiteit of op je boekingsoverzicht.
Onze optie 'Boek nu en betaal later' geeft je het gemak van het boeken van je activiteiten vandaag, terwijl je de flexibiliteit hebt om op een latere datum te betalen die jou beter uitkomt. Hier lees je stap voor stap hoe deze betaaloptie werkt:
- Kies je activiteit en voeg toe aan je winkelwagen
- Gebruik bij het afrekenen de optie Boek nu en betaal later om te reserveren
- Na het boeken ontvang je een reserveringsbevestiging per e-mail waarmee je je plek veilig stelt zonder onmiddellijke betaling
- 72 uur voor aanvang van de activiteit wordt het bedrag automatisch van je creditcard afgeschreven
- Je ontvangt nog een e-mail met je voucher voor de activiteit
Je kunt op elk moment betalen tot 72 uur voordat je activiteit begint. Als je niet eerder betaalt, wordt het bedrag 72 uur voor aanvang van de activiteit automatisch van je creditcard afgeschreven.
Als je meerdere activiteiten tegelijk boekt en alle activiteiten Boek nu en betaal later accepteren, worden ze allemaal in één keer in rekening gebracht, 72 uur voordat de eerste activiteit begint.
Belangrijke opmerkingen
- Activiteiten moeten ten minste 72 uur van tevoren worden geboekt
- Cadeaucodes kunnen niet worden gebruikt met deze betaalwijze
- De activiteiten moeten gratis annuleren en onmiddellijke bevestiging bieden om in aanmerking te komen voor 'Boek nu en betaal later'
- Controleer voordat je boekt het gedeelte 'Over deze activiteit' op de pagina van de activiteit om te zien of deze in aanmerking komt voor deze betaalwijze
Als je meerdere boekingen in je winkelwagen hebt en een daarvan accepteert Boek nu en betaal later niet, dan kun je niet afrekenen - koop deze activiteit dan apart onder een andere geaccepteerde betaalwijze.
Als je klaar bent om je boeking bij GetYourGuide af te ronden, kun je gemakkelijk je cadeau- of promocodes toepassen om korting te krijgen.
In de tweede stap van het afrekenproces wordt je gevraagd om je persoonlijke gegevens in te vullen. Aan de rechterkant van deze pagina zie je je 'Besteloverzicht'. Boven het 'Subtotaal' vind je een link die zegt: 'Voer een cadeau- of promocode in'. Klik op de link en voeg je 12-cijferige code toe, klik dan op 'Inwisselen'. Je subtotaal geeft nu de prijswijziging weer op basis van de code die je hebt opgegeven.
Als je problemen ondervindt bij het invullen van je persoonlijke gegevens (naam, e-mail, telefoon), probeer dan het volgende:
- Controleer nogmaals of je al je persoonlijke gegevens correct hebt ingevoerd en probeer opnieuw naar de volgende stap te gaan
- Zorg ervoor dat je apparaat is verbonden met Wifi
- Probeer een andere browser te gebruiken en/of schakel over naar de GetYourGuide mobiele app
- Voeg deze activiteit toe aan je verlanglijstje en probeer het later opnieuw
Als je problemen ondervindt nadat je je betalingsgegevens hebt verstrekt, raadpleeg dan het artikel 'Ik kan mijn persoonlijke gegevens niet doorgeven. Wat moet ik doen?'
Als je problemen ondervindt bij het invoeren van je betalingsgegevens (naam rekeninghouder, kaartnummer enz.), probeer dan het volgende:
- Controleer nogmaals of je alle betalingsgegevens correct hebt ingevoerd en probeer de betaling opnieuw uit te voeren
- Zorg ervoor dat je apparaat is verbonden met Wifi
- Probeer een andere browser te gebruiken en/of schakel over naar de GetYourGuide mobiele app
- Kies een andere betaalwijze
- Voeg deze activiteit toe aan je verlanglijstje en probeer het later opnieuw
Als je met een kaart probeert te betalen, zorg er dan voor dat je kaart geautoriseerd is voor zowel internationale als online aankopen. Je kunt dit zien in je instellingen voor internetbankieren of door rechtstreeks contact op te nemen met je bank. Controleer ook of je bank de betaling niet blokkeert vanwege een ander betalingsbeveiligingsbeleid.
Als je problemen ondervindt nadat je je persoonlijke gegevens hebt verstrekt, raadpleeg dan het artikel 'Ik kan mijn persoonlijke gegevens niet doorgeven. Wat moet ik doen?'
Als je je boeking binnen de annuleringsvoorwaarden annuleert, wordt je terugbetaling automatisch verwerkt via dezelfde betaalwijze als waar je de activiteit mee hebt geboekt. Het staat dan binnen 3-5 werkdagen weer op je rekening.
Als je boeking niet verloopt als gepland, of als je ontevreden bent over je beleving en restitutie wilt aanvragen, gebruik dan het onderstaande formulier om ons de reden(en) hiervoor door te geven. Deze restitutieverzoeken worden per geval beoordeeld.
In het onwaarschijnlijke geval dat de activiteitenaanbieder je boeking moet annuleren, heb je altijd recht op een volledige terugbetaling. Als je een annuleringsbevestiging van ons hebt ontvangen, wordt je terugbetaling automatisch verwerkt via dezelfde betaalwijze als waar je de activiteit mee hebt geboekt. Het staat dan binnen 3-5 werkdagen weer op je rekening.
Als de activiteitenaanbieder je rechtstreeks heeft geïnformeerd over de annulering en je geen e-mail met de annuleringsbevestiging van ons hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via het onderstaande formulier.
De verwerkingstijd voor je terugbetaling varieert afhankelijk van de betaalwijze en de valuta die tijdens het boeken is gebruikt.
Om de status van je terugbetaling te zien, gebruik je het onderstaande hulpmiddel door je boekingsreferentie en pincode in te vullen die je op je GetYourGuide-voucher of boekingsoverzichtspagina op de website vindt. Als je terugbetaling door GetYourGuide is uitbetaald, toont de tool voor de meeste betalwijzen een Acquirer Reference Number (ARN). Je betalingsprovider kan met deze ARN de terugbetaling volgen.
Zorg ervoor dat je dezelfde betaalwijze controleert als waar je mee geboekt hebt. Mocht je de tool hierboven niet kunnen gebruiken, neem dan contact op met ons via onderstaand formulier.
Bij GetYourGuide zorgen we ervoor dat je de beste waarde krijgt voor je ervaringen. Hier lees je hoe onze 'besteprijsbelofte'-aanbieding werkt om te garanderen dat je nooit meer betaalt dan de laagste prijs die online beschikbaar is:
Hoe het werkt
Onze garantie voor de besteprijsbelofte is alleen van toepassing als je exact dezelfde activiteit online aangeboden vindt onder identieke voorwaarden. Deze voorwaarden omvatten:
- Locatie
- Aantal deelnemers
- Beschikbaarheid
- Insluitsels
Hoe te claimen
Als je elders een lagere prijs vindt, gebruik dan het onderstaande contactformulier om ons de gegevens te sturen.
Zorg ervoor dat je een link opneemt naar de pagina waar de activiteit tegen een lagere prijs wordt aangeboden. Zorg ervoor dat de prijs, de naam van de activiteit en de naam van de activiteitenaanbieder duidelijk zichtbaar zijn in je verzending. We zullen controleren of de lagere prijs voldoet aan onze beleidscriteria en, indien van toepassing, zullen we het prijsverschil naar eigen goeddunken terugbetalen.
Onze besteprijsbelofte geldt niet bij kortingen waar je voor in aanmerking komt die op andere websites van toepassing zijn.
Klaar om een claim te verzenden? Gebruik ons contactformulier hier:
Het kopen van een GetYourGuide-cadeaubon is een fantastische manier om het plezier van reizen en ontdekken te delen met vrienden en familie. Hier lees je hoe je gemakkelijk een cadeaubon kunt kopen en personaliseren:
Je cadeaubon kopen
- Ga naar de GetYourGuide website
- Kies het bedrag dat je wilt schenken - dit is volledig aanpasbaar aan je budget of om een specifieke activiteit te schenken
- Selecteer de valuta waarin je de cadeaubon uitgegeven wilt hebben door op het juiste valutasymbool bovenaan de pagina te klikken
Je kunt een persoonlijke boodschap toevoegen, waardoor je cadeau nog specialer wordt voor de gelukkige ontvanger.
Als je een specifieke activiteit wilt schenken, is er een directe link die je kunt gebruiken op de pagina van de activiteit op de GetYourGuide-website. Klik rechts op de pagina van de activiteit op de link 'Geef dit cadeau'. Deze link opent naar de cadeaubon-pagina op de website en jouw activiteit zal worden ingevuld als een optie om voor te stellen aan de ontvanger van de cadeaubon.
Na aankoop wordt de cadeaubon per e-mail verzonden en kan deze worden uitgeprint. De ontvanger kan dan met de code op de cadeaubon een of meerdere belevingen naar keuze boeken uit ons ruime aanbod aan activiteiten.
Cadeaubonnen zijn geldig voor 3 jaar vanaf de datum van aankoop, zodat de ontvanger genoeg tijd heeft om hun perfecte avontuur te plannen.
Gebruik de tool hieronder om de huidige waarde van je cadeaucode te controleren en hoe lang deze nog geldig is. Verlenging van de geldigheid is mogelijk voor cadeaucodes die over minder dan zes maanden verlopen.
Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om de geldigheid te verlengen van cadeaucodes die als werknemersvoordeel zijn verkregen.
Je kunt je afmelden voor onze marketingmails door helemaal onderaan een e-mail van GetYourGuide op de link 'Afmelden' te klikken of door je accountinstellingen bij te werken volgens deze instructies:
- Log in op je account, rechtsboven op de website
- Ga naar 'Instellingen'
- Gebruik je de desktopversie, ga dan naar 'Meldingen'; gebruik je je mobiel, klik dan op het envelopje
- Schakel de schuifregelaars 'E-mail' naar 'Uit' voor alle secties
- Kies 'Opslaan' om je af te melden
Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om je af te melden voor de e-mails voor accountondersteuning. GetYourGuide zal je contactgegevens blijven gebruiken om boekingsbevestigingen en belangrijke updates over je boekingen te sturen.
Als je je niet op bovenstaande wijze kunt afmelden, of als je na het afmelden nog steeds marketingmails ontvangt, neem dan contact met ons op via onderstaand formulier:
Je kunt je GetYourGuide-account en persoonlijke gegevens verwijderen wanneer je maar wilt.
Stuur een verzoek tot verwijdering van je gegevens via het onderstaande contactformulier:
GetYourGuide is een online marktplaats voor het boeken van tours, attracties, excursies en talloze andere dingen om te doen tijdens je volgende vakantie of weekendtrip. We werken samen met geselecteerde activiteitenaanbieders van over de hele wereld. De activiteitenaanbieders zijn degenen die de activiteiten aanbieden die op onze website en app staan vermeld.
Je kunt je activiteit online boeken, via onze website of app. Je ontvangt je voucher via e-mail.
We bieden een verscheidenheid aan onvergetelijke reisbelevingen. Je kunt kiezen uit toegangstickets, transfers, citycards, rondleidingen, hop on, hop off-tours, wateractiviteiten, dagtochten en meerdaagse tours naar duizenden bestemmingen over de hele wereld.
We bieden geen pakketreizen, vluchten of visumondersteuning aan. Accommodatie mag alleen worden verstrekt als onderdeel van meerdaagse activiteiten.
Ben je een activiteitenaanbieder? Neem dan contact met ons op via de speciale hulppagina.