De Reisfoto 2011 - GetYourGuide zoekt de beste reisfotograaf

Het succesvolle onlinebookingplatform GetYourGuide.com biedt de kans om geweldige stadstripjes en vouchers te winnen voor meer dan 4000 tours en attracties wereldwijd. Iedereen die digitale reisfoto's heeft kan meedoen. Stuur uw meest indrukwekkende, leuke of unieke foto's in om een prijs te winnen.

Berlijn, - 4 april 2011: GetYourGuide, Europa's toonaangevende platform voor het online boeken van tours en activiteiten lanceert samen met zijn partners 'Das Reisefoto 2011'. Deze spannende fotowedstrijd is een gelegenheid om de wereld te bekijken door de ogen van de reisfotograaf. De beste fotografen worden via een online stemming gekozen en de winnaars krijgen fantastische prijzen.

De regels van de fotowedstrijd:

De acht weken durende wedstrijd begint op 3 april 2011 en eindigt op 29 mei. Duitstalige deelnemers zijn al begonnen met het uploaden van hun beste reisfoto's op http://www.getyourguide.com/reisefoto.

Iedereen die een bijzondere reisfoto heeft gemaakt die hij of zij op het internet wil publiceren, kan deelnemen aan de wedstrijd. Deelnemers moeten minimaal 18 jaar oud zijn. Elke 14 dagen worden nieuwe winnaars uitgekozen, gebaseerd op het aantal stemmen dat ze bij de online stemming hebben gekregen. Ze krijgen hun prijzen direct na het winnen. Er zijn in totaal vier verschillende prijstoekenningen.

De prijzen:

1e prijs: De vier winnaars vliegen met een luchtvaartmaatschappij van hun keuze drie dagen naar een hippe Europese stad (Londen, Rome, Berlijn of Parijs), verblijven in een Hilton Hotel en ontdekken de stad met fantastische tours van GetYourGuide.com. Bovendien krijgen ze een FlipCam (Pocket Camcorder) om hun unieke ervaringen vast te leggen.

2e prijs: EUR 100 voucher voor tours en activiteiten op GetYourGuide.com

3e prijs: EUR 50 voucher voor tours en activiteiten op GetYourGuide.com

De winnaars van de vouchers kunnen hun tour of activiteit uitkiezen uit meer dan 4000 opties in meer dan 500 wereldwijde bestemmingen.

De belangrijkste sponsors van de wedstrijd zijn: De vluchtzoekmachine Swoodoo (www.swoodoo.de), het hotelreserveringsplatform Hotel.de (www.hotel.de) en Cisco (camcorder: www.theflip.com). Verdere partners zijn: TripAdvisor (www.tripadvisor.de), evenals touroperator STA Travel (www.statravel.de) en L'TUR (www.ltur.com).

Iedereen die met zijn of haar foto wil deelnemen of zin heeft de foto's te bekijken, kan terecht op http://www.getyourguide.com/reisefoto.

We kijken ernaar uit om spannende foto's te zien.

GetYourGuide is het meest toonaangevende platform in Europa voor het online boeken van tours, attracties en activiteiten. De activiteiten op GetYourGuide variëren van sightseeing en historische tours tot raften en snorkelen. GetYourGuide biedt meer dan 4000 tours en activiteiten op meer dan 500 bestemmingen wereldwijd. Het bedrijf werd in 2008 in Zwitserland opgericht en heeft kantoren in Zürich, Berlijn en Las Vegas.