GetYourGuide support het toevoegen van producten in het Frans, Spaans en Italiaans.

GetYourGuide, het grootste platform wereldwijd voor het boeken van tours & activiteiten, heeft vandaag aangekondigd dat het nu mogelijk is om producten toe te voegen in drie nieuwe talen.

Berlijn 23 augustus 2013 - Na de lancering in Frankrijk, Spanje en Italië eerder dit jaar, heeft GetYourGuide aangekondigd dat het vanaf nu mogelijk is om producten direct te uploaden in het Frans, Spaans en Italiaans. Deze nieuwe functie is een strategische beslissing van het bedrijf, dat zich voorbereid op verdere uitbreiding.

De laatste zes maanden heeft GetYourGuide duizenden activiteiten verzameld die gericht zijn op deze drie talen. De volgende fase is het verdiepen van de banden met de Franse, Spaanse en Italiaanse markt door te focussen op de binnenlandse reiziger. Deze lokale focus en daarbij behorende upload mogelijkheid maakt het voor aanbieders makkelijker om hun publiek te bereiken en producten te lokaliseren.

"Nu we tractie zien in de internationale segmenten is het tijd om de knop om te zetten, en de gebieden die belangrijk zijn voor Franse, Spaanse en Italiaanse reizigers nog agressiever te benaderen," zegt Martin Miodownik, GetYourGuide's Director of Sales. "Door het aanbieden van de mogelijkheid om producten te uploaden in de moedertaal, hopen we zowel onze klanten als aanbieders nog meer van dienst te kunnen zijn."

Sinds de lancering in 2010 heeft GetYourGuide meer dan 23,000 activiteiten wereldwijd verzameld. Tot nu toe werden deze producten uitsluitend in het Duits of Engels toegevoegd, waarna de vertaling door GetYourGuide zelf gedaan werd. Met de nieuwe functie wordt dit proces aanzienlijk vereenvoudigd en wordt er een grote toevoer van nieuwe producten verwacht.

"We vinden het fantastisch om unieke activiteiten te zoeken voor deze nieuwe groep klanten" zegt GetYourGuide CEO Johannes Reck. "Dit biedt enorme mogelijkheden voor ons en is natuurlijk ook een groot leermoment."

GetYourGuide verbindt mensen met meer dan 22,000 activiteiten wereldwijd. Op GetYourGuide.com kan de reiziger van alles vinden: van historische wandeltochten en skip-the-line Eiffeltoren tickets, tot kaarten voor sportevenementen, theatershows en musea. GetYourGuide heeft kantoren in Berlijn, Las Vegas en Zurich.

Johannes Reck
reck@getyourguide.com