GetYourGuide zoekt de beste reisfotograaf

Het succesvolle onlinebookingplatform GetYourGuide.com biedt de kans om twee geweldige stadstripjes en andere geweldige prijzen, zoals vouchers voor meer dan 6000 tours en activiteiten wereldwijd, te winnen. De nieuwe Reisfotocompetitie is leuk en het is gemakkelijk om mee te doen. Stuur 10 van uw meest indrukwekkende of bijzondere reisfoto's in om te winnen.

Berlijn, - 1 augustus 2011: GetYourGuide, het grootste Europese platform om tours en activiteiten online te boeken, start vandaag samen met zijn partners een reisfotocompetitie. Deze spannende fotowedstrijd staat open voor inwoners van de VS, het Verenigd Koninkrijk en Canada en toont foto's die over de hele wereld genomen zijn, om zo de beste en meest originele reisfoto's te vinden. Het publiek stemt in de categorie Beste Foto en Beste Fotograaf.

Het wedstrijdreglement:

De wedstrijd loopt gedurende twee maanden, van 1 augustus tot 30 september. Enkele deelnemers zijn al begonnen met het uploaden van hun foto op www.GetYourGuide.com/en/travel-photo-contest-2011/

Deelnemers moeten ten minste 18 jaar zijn en inwoner van de VS, UK of Canada. Voor de stemmers maakt het niet uit, uit welk land ze komen. Prijzen zullen worden toegekend in de categorieën Beste Foto en Beste Fotograaf.

De prijzen:

• Beste foto

De foto met de meest stemmen na afloop van de wedstrijd, wint een reis voor 2 personen naar Miami, om samen te genieten van een vijf dagen durend verblijf in deze leuke Amerikaanse stad. De winnaar krijgt 4 luxueuze overnachtingen in een 4-sterren hotel cadeau en kan de stad ontdekken via vele spannende tours.
  • Beste fotograaf

De 20 fotocollecties met opgeteld het hoogste aantal stemmen gaan door naar de juryronde, samen met vijf keuzes van de GetYourGuide medewerkers. Juryleden zullen dan de winnaar uitkiezen. De beste fotograaf zal een trip voor twee personen naar New York winnen, inclusief 4 nachten in een 4-sterren hotel en tours voor de winnaars om de stad te ontdekken.
  • Foto van de week

Wekelijkse categorieën bieden de kans om kleine prijzen te winnen tijdens de prijsvraag, gekozen door de GetYourGuide medewerkers

Om reisfoto's op te sturen, andere foto's te bekijken of te stemmen, gaat u naar www.GetYourGuide.com/en/travel-photo-contest-2011/ gaan om mee te doen.

De belangrijkste sponsoren van de wedstrijd zijn: De zoekmachine voor vluchten KAYAK (www.kayak.com) en het reserveringsplatform agoda (www.agoda.com).Verdere partners zijn: Bree (www.bree.com), evenals de touroperators, On Location Tours (www.screentours.com), Jungle Island (www.jungleisland.com), Empire State Building (www.esbnyc.com) en Smart Destinations (www.smartdestinations.com).

GetYourGuide is het meest toonaangevende platform in Europa voor het online boeken van tours, attracties en activiteiten. De activiteiten op GetYourGuide variëren van sightseeing and historische tours tot raften en snorkelen. GetYourGuide biedt meer dan 6000 tours en activiteiten op meer dan 600 bestemmingen wereldwijd. Het bedrijf werd in 2008 in Zwitserland opgericht en heeft kantoren in Zürich, Berlijn en Las Vegas.